martes, 12 de setembro de 2017

Estanteria con caixas de viño 2 / Estanteria con cajas de vino 2

Hola a tod@s! ¿Vos lembrades daquela estanteria que fixemos cunhas caixas de viño? pois como semellaba que aínda estaba incompleta decidimos engadirlle outro módulo máis, desta vez feito cun par de caixas nas que veñen os xamóns ibéricos... realmente quedan moitos tesouros despois da Festa da Fraga aquí en As Pontes!!!

Hola a tod@s! ¿Os acordáis de aquella estanteria que hicimos con unas cajas de vino? pues como semejaba que aún estaba incompleta decidimos añadirle otro módulo más, esta vez hecho con un par de cajas en las que vienen los jamones ibéricos... realmente quedan muchos tesoros después de la Festa da Fraga aquí en As Pontes!!!

Para facer o novo módulo se empregou unha delas como base e a outra se desmontou pra engadir un estante, un caixón e unha porta. Para esta última se utilizaron as madeiras laterais nas que están impresas as etiquetas do fabricante. Unha vez feita se lle deu o mesmo acabado que ás outras: branco desgastado por dentro e envellecida por fora.

Para hacer el nuevo módulo se empleó una de ellas como base y la otra se desmontó para añadir un estante, un cajón y una puerta. Para esta última se utilizaron las maderas laterales en las que están impresas las etiquetas del fabricante. Una vez hecha se le dio el mismo acabado que a las otras: blanco desgastado por dentro y envejecida por fuera.





Non me diredes que o resultado non é bonito... quedou unha magnífica librería adaptada á esquina do salón. 😁😁😁

No me diréis que el resultado no es bonito... quedó una magnífica librería adaptada a la esquina del salón. 😁😁😁

Ningún comentario:

Publicar un comentario